חה"כ ביטון על הקמפיין: "המטרה היא להוציא אנשים מהבית"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ ביטון על הקמפיין: "המטרה היא להוציא אנשים מהבית"

    חה"כ חיים ביטון במהדורה המרכזית: "יש מערכות מאוד מתוחכמות בש"ס, אבל יחד עם זאת בסוף המגע עם האנשים הוא החשוב. הנקודה היא להוציא את אנשי הימין להצביע, כי בכל מערכות הבחירות האחרונות אנשים דווקא בערי הימין לא יצאו מהבית".

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ חיים ביטון, מנכ"ל ש"ס שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על הקמפיין של המפלגה. "מה שאמור לעשות שינוי מהעבר זה החזרה למגע עם האנשים בשטח", מספר ביטון. "כבר ביום חמישי הקרוב יש כינוס ראשון של כל ראשי המטות בערים. אצלנו הדברים מסודרים ואין כאבי ראש כמו פריימריז".

    לדבריו "יש מערכות מאוד מתוחכמות בש"ס, אבל יחד עם זאת בסוף המגע עם האנשים הוא החשוב. הנקודה היא להוציא את אנשי הימין להצביע, כי בכל מערכות הבחירות האחרונות אנשים דווקא בערי הימין לא יצאו מהבית".

    עוד אמר ביטון: "בכנסת האחרונה חברי כנסת של ש"ס היו יותר נאמנים לגוש מכל אחד אחר. אנחנו מצהירים חד משמעית שנלך עם ביבי ורק עם ביבי. גם הציונות הדתית חלק מהגוש וצריך לייחל להצלחתם".

    בהמשך הצטרף לשיחה דודי דרור ממכון הסקרים "אסקריא", והביא תוצאות סקר שנערך בקרב המגזר החרדי: "אנחנו רואים זליגה גם מש"ס וגם מיהדות התורה -יותר מהחלק החסידי- לבן גביר. אם בבחירות הקודמות הצביעו לו כ-4% מהמגזר החרדי, הרי שנכון לנקודת זמן היום כבר 8% היו מצביעים לו".

    לצד זאת, הוא הסביר: "המודד למנדט עלה, יש גידול של 210 אלף מצביעים, כ-30 אלף מתוכם חרדים – זה אומר שהמודד למנדט יעלה בכמה אלפי קולות".



    0 תגובות